Pályázati hirdetmények nyomtatás nagyítás Elküldöm

Bezár
Cikk küldés
 
 

Pályázati hirdetmény opel insignia típusú személygépjármű értékesítésére. 2020. május 22. | 08:38

 

Szarvas Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (5540-Szarvas, Szabadság út 36.) pályázatot hirdet a tulajdonát képező MAP-605 forgalmi rendszámú OPEL gyártmányú, INSIGNIA típusú személygépjármű értékesítésére.

 

A gépjármű adatai:

Gyártmány: OPEL

Típusa: INSIGNIA SPORTS TOURER

Gyártási év: 2012

Hengerűrtartalom: 1956. cm3

Üzemanyag: diesel

Futott km: 277024

Teljesítmény: 118 kW

Szállítható szem. száma: 5 fő

Felszereltség:

ABS blokkolásgátló, vészfék asszisztens, kipörgés gátló, elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP), vezető-utas és oldallékzsákok, komfort ülések bőr kárpitozással, multikormány, központi zár távvezérléssel, ködfényszórók, xenon fényszórók, rádió CD lejátszóval és 7 hangszóróval, fedélzeti számítógép, hővédő üvegezés, digitális kétzónás klíma, könnyűfém keréktárcsák,

Minimum eladási ár: 1.700.000,-Ft (mentes az adó alól)

A személygépjármű megvásárlására vonatkozó pályázatot 2020. június 30. napjának 10.00 órájáig írásban, zárt borítékban kell benyújtani Szarvas Város Polgármesteri Hivatalának Pénzügyi és Gazdasági Osztályához (104-es iroda). A zárt borítékon „Pályázat az OPEL INSIGNIA személygépjármű megvásárlására” feliratot kell feltüntetni.

A vételár megfizetésének feltételei:

A pályázat érvényességéhez a pályázónak a kikiáltási ár 5 %-át bánatpénzként a Kereskedelmi és Hitelbank Zrt-nél vezetett 10402142-21423475-00000000 számú bankszámlaszámra kell átutalni, a pályázat benyújtását megelőzően. A nyertes pályázónak a fennmaradó vételárrészt az adásvételi szerződés megkötésekor egyösszegben kell megfizetnie, ekkor kerül a gépjármű a vevő birtokába. A pályázó a gépjármű tulajdonjogát kizárólag a vételár hiánytalan kifizetésével szerzi meg. Amennyiben a nyertes pályázó az adásvételi szerződést 60 napon belül nem köti meg, akkor a bánatpénzt elveszíti. A nem nyertes pályázóknak a bánatpénz kamatmentesen 5 munkanapon belül visszajár.

A pályázat érvényességéhez az ajánlatnak tartalmaznia kell a következőket:

- a pályázó adatait

magánszemély esetén: pályázó neve, születési neve, születési helye és ideje, anyja neve, lakcíme, személyi azonosítója, személyi száma;

vállalkozó esetén: pályázó neve, születési neve, születési helye és ideje, anyja neve, lakcíme, személyi azonosítója, személyi száma, székhely, adószám, nyilvántartási szám, vállalkozói igazolvány száma;

jogi személy esetén: cégnév, székhely, cégjegyzékszám, adószám, bankszámlaszám, statisztikai számjel, képviseletre jogosult neve, nyilatkozat arról, hogy a pályázó nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés 1. pontjában meghatározottak szerinti átlátható szervezet,

- a pályázó által ajánlott vételárat, mely nem lehet kevesebb a jelen pályázatban megjelölt minimum eladási árnál

- a bánatpénz befizetését igazoló bizonylat másolatát,

A pályázat elbírálása:

- A beérkezett pályázatok felbontása az ajánlattételi határidő lejártát követően Szarvas Város Önkormányzat Képviselő-testülete Gazdasági és Pénzügyi Bizottságának soron következő ülésén történik, a bizottság a bontást követően javaslatot tesz a Képviselő-testület részére a nyertes pályázó személyére.

- A pályázatok elbírálása során első lépésben azok érvényességi vizsgálatra kerül sor.

- Szarvas Város Önkormányzata az ajánlat tartalmát együttesen vizsgálja, döntését pedig a helyi önkormányzati érdekre tekintettel, a számára legkedvezőbb ajánlat elfogadásával hozza meg. Az önkormányzat fenntartja a jogát arra, hogy – akár indoklás nélkül is – a pályázati eljárást eredménytelennek minősítse.

A személygépjármű előzetes egyeztetés alapján megtekinthető. További részletes tájékoztatást Szarvas Város Polgármesteri Hivatala Pénzügyi és Gazdasági Osztálya Tóth Sándor gazdasági ügyintéző és/vagy Pintér Zoltán gondnokságvezető nyújt (telefonszám: 66/311-122.).

A pályázatot kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot (pályázatokat) indoklás nélkül eredménytelennek minősítse.

 


elérhetőségek

SZARVASI POLGÁRMESTERI HIVATAL

5540 Szarvas, Szabadság út 36.
Tel.: +36 66/311-122
Fax: +36 66/311-704
E-mail: hivatal@szarvas.eu

TITKÁRSÁG

Tel: +36 66/311-490
Fax: +36 66/210-063
E-mail: hivatal@szarvas.eu

KÖZTERÜLET-FELÜGYELET, TÉRFIGYELŐ SZOLGÁLAT

5540 Szarvas, Petőfi u. 12.
Tel.: +36 20/539-4929, +36 20/484-6690
E-mail: kozteruletfelugyelo@szarvas.eu

Sürgősségi orvosi ügyelet

Munkanapokon délután 16 órától másnap reggel 8 óráig, hétvégén és munkaszüneti napokon 0-24 óráig.

Az ügyelet helye: Szarvas, Vasút u. 46-48.
Telefon: 06-66/400-502

Ügyeletes gyógyszertár

Név: Pingvin 4 Patika
Telefon: 66-311-616
Nyitvatartas: 2019. szeptember 07. 13:00 órától 2019. szeptember 14. 13:00 óráig
Cím: Cím: Szarvas, Kossuth L. u. 21/a.

Ügyintézés


POLGÁRMESTER

Minden pénteken 8:00 - 12:00

ALPOLGÁRMESTER

Minden kedden 9:00 - 11:00

JEGYZÕ

Minden kedden 8:00 - 12:00
KÖZTERÜLET-FELÜGYELŐ

Minden hét első munkanapján
8:00 - 10:00

HIVATAL

Hétfõ: 8:00 - 12:00
Kedd: 8:00 - 12:00
Szerda: 8:00 - 12:00, 13:00 - 18:00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 8:00 - 12:00

KORMÁNYABLAK

Hétfõ: 7:00 - 17:00
Kedd: 8:00 - 12:00
Szerda: 8:00 - 12:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 12:00

Bannerek